TINTA AL-FAQIR_DUNGUN

al-faqir_dungun(one_u86@yahoo.com)

perjalanan hidup al-faqir

    follow me on Twitter
    17.08

    salam terakhir

    Posted by al-faqir_dungun
    assalamualaikum kpd sahabat2 aku yg di kasihi.ini mugkin posting terakhir aku ketika aku berada di bumi ambia ini.sekarang pukul 3.14 pagi mata masih lagi belum megantuk mugkin kerana didikan selama ini supaya berjaga waktu malam dan tidor waktu pagi.sebenar di sini sekadar coretan terakhir aku untuk kalian semua.pertama aku ingin mohon kemaafan daripada kamu semua kerana aku tahu aku perangai aku yang terlalu suka"membakar"yang kadang2 membuatkan seseorang tertekan dengan aku.dan pernah beberapa kali aku berperangai yang sedemikian yang meyebabkan sahabat aku ini ingin bergaduh dengan aku.aku memohon jutaan kemaafan kerana aku bimbing takut2 sahabat aku ini ingin membongkarnya di padang masyar kelak maafkan ku.

    sahabat

    aku mugkin pernah tersalah makan makanan sahabat aku dalam keadaan tanpa memaklumkan kepada mereka maafkan aku dan aku harap kamu menghalalkan nya aku takut daging yang tumbuh dari makanan itu disentuh oleh api neraka.aku mugkin pernah terkasar bahasa dengan kamu semua aku mohonkan keampunan dari kamu dan jangan lah kamu meminta kebaikan yg ada pada aku hari kiamat nnt kerana aku takut aku salah seorang yang muflis pada hari kiamat nanti maafkan aku.

    sahabat

    please maafkan aku sekiranya aku pernah megumpat kepadakamu semua samada secara sedar ataupun tidak.aku sedar diri aku ni serba kekurangan dari sudut ilmu,akhlak,mulut dll.aku bimbang aku lah orang memotong lidah sendiri pada hari kiamat kerana balasan dari ALLAH TAALA kerana suka megumpat.

    sahabat

    mugkin aku pernah buat kesalahan kepada kamu.

    BOLEH TAK KAMU MEMAAFKAN AKU INI???

    aku ingin bersama kamu di alam roh dari kalangan orang yg bertakwa dan bahagia aku takut aku di letak bersama orang yang celaka.dan juga bersama mu di dalam syurga.

    please maafkan diri ini

    2 comments:

    kembara™ mengatakan...

    salam..maaf jugak jika ada tersalah dan tersilap antara kita..ukhuwwah abadan abada...:D..semoga selamat sampai ke Malaysia nanti..doakan kami disini..

    Unknown mengatakan...

    Maaf juga di sini.

    Posting Komentar

    Posting Komentar